måndag 2 januari 2012

ÄNTLIGEN HEMMA IGEN

Åh, ÄNTLIGEN HEMMA!!! Jag jag inte varit hemma sen den 21 och jag har släpat på en väska som var så tung att jag ville börja gråta, men nu så! Äntligen hemma! Dock så hade jag glömt bort hur löjligt kallt mitt hus är, det är nästan som att sitta i morgonrock utomhus, usch, och jag har ingen aning om hur man höjer värmen. Men men, det blir att sova med kläderna på inatt!
Lovet har än så länge varit bra, jag har piercat mig, fått en funktionabel damsugare i Julklapp och fyndat jätte mycket på second hand(bilder kommer imorgon), jag har även druckit kaffe med min pojkvän och hans bror på en övergiven båt som låg och vaggade i hamnen, det var nästan magiskt att lyssna på havet som skvalpar så sent i December.(bilderna är tagna på båten)
Imorgon så är min enda lediga dag på hela lovet och då ska jag handla mat och packa upp min äckligt tunga väska.
Nu säger jag godnatt, hoppas ni sover gott!



1 kommentar: