söndag 24 juni 2012

FÖRLÅT

Förlåt för att jag har varit så extremt inaktiv, men på senaste tiden så har det känns ganska ångestladdat med att blogga. Ingenting kreativt händer i mitt liv just nu, men förhoppningsvis så blir det väl lite mer till sommaren. Plus att blogger har ändrats på något sätt som jag inte har förstått, eller försökt förstå förens nu.

Just nu är jag ganska desperat efter pengar och tänker sälja mina finaste skor! Det är ett par Dr Martens som är så gott som oanvända, anledningen till det är att dem är för små för mig. Jag tror att det är strl 37-38, det står size 5 på insidan. Dr Martens är ju hippt nu, och dessa är ganska ovanliga (tror jag, har inte sett dem någon annanstans) 
Så jag har tänkt att dom får kosta runt 800, dem kostar ju trots allt 1200 nya!


Jag har också promarkers, skisspennor och massa böcker om måla/rita tekniker om någon är intresserad!

Köp köp köp!!!!!

4 kommentarer:

  1. Vad är det för böcker du har? :)

    SvaraRadera
  2. En om skönhetsideal, genus, hur man tecknar perspektiv, hur man tecknar djur, pastell målning för nybörjare och en om hur man viker papper och sånt!

    SvaraRadera
  3. åh va fina skorna va!!! hur lång är sulan underifrån? är inte säker på vilken strl jag har nämligen..

    SvaraRadera
  4. Du är typ helt underbar, synd att du slutat blogga. Var kan man hitta dig nu?

    SvaraRadera